Jag ska måla hela världen lilla mamma

Nej, inte riktigt, men typ halva källarn känns det som.
Jag kom på nu såhär i efterhand att det hade varit himla kul att ha några riktiga före-bilder för att sedan kunna jämföra med slutresultatet.
Dom bästa jag har är när väggen var på väg upp.





Nu var det ju rätt rörigt och jävligt där nere på dessa bilder,
men man kan ändå ana hur det såg ut i gillestugan innan vi började med detta projekt.

Motorvärmaren har gått ett tag, så nu ska jag bege mig mot Solbacken för inköp av färg, roller osv.

Kommentarer
Postat av: stina

åh det kommer ju bli kanonfint :)

jag vill också ha nåt att måla det är ju skoj :)

lycka till med målandet och sen vill jag komma och inspektera bygget ! puss

2010-02-11 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0