Grattis min favvo Tess på din 21-årsdag!

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon elva uti hundrade år.
Javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade år!

Och när hon har levat, och när hon har levat, och när hon har levat uti hundrade år,
ja då ska hon skjutas, ja då ska hon skjutas, ja då ska hon skjutas på en skottkärra fram.

Och när hon har skjutits, och när hon har skjutits, och när hon har skjutits på en skottkärra fram ja då ska hon hängas, ja då ska hon hängas, ja då ska hon hängas på en häst bak och fram.

Och när hon har hängits, och när hon har hängits, och när hon har hängits på en häst bak och fram, ja då ska hon hissas, ja då ska hon hissas, ja då ska hon hissas upp till flaggstångens topp.

Och när hon har hissats och när hon har hissats, och när hon har hissats upp till flaggstångens topp, ja då ska hon firas, ja då ska hon firas, ja då ska hon firas med tårta och saft.

Ett fyrfaldigt leve för Therese, hon leve: Hipp hipp, HURRA HURA HURRA HURRAAAAAA!

GRATTIS igen Therese.
Eftersom det inte var aktuellt att gå runt på CK och ge alla migränanfall av min utomordentliga skönsång, så får du sjunga för dig själv från mig :)
Love you! <3 (Trots att det verkar osannolikt ibland :P)





Det hade varit bättre om du hade varit här, eller jag där.
Bara för att det helt enkelt hade varit mycket roligare då! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nå vad gulligt min pempan:D

men tack för att du la upp den absolut snyggaste bilden;):S

ja varit med dig och firat hade ju som varit toppen:D men vi får ta det sen=)

älskar dig med <3

2010-02-28 @ 23:15:48
Postat av: Pempan

Ingen orsak min käraste Tessan.

Det var det mest spännande jag har gjort idag, så jag kände att jag behövde det :P

Vi lär ta det flera gånger sen ;)

2010-02-28 @ 23:22:33
Postat av: Erika

oj, snyggaste bilden! =D =S

2010-03-01 @ 09:59:57
URL: http://veeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0