Freeedaaag! :D

Eller?

För tillfället känner jag mig jävligt less.

Less på datorhelvetet!
- Jag skulle lika gärna kunna kasta macka med den på isen,
med den fina översidan nedåt dessutomt, så den blir riktigt förstörd.
- Eller åka till vitbergsbacken och i brist på madrass och pulka använda den att åka på.
- Eller använda som snöskyffel ute då det likas är dags att uppdatera våran nuvarande spade.
Sen köpa en ny då lönen kommer. Ja, snart köper jag en ny fast jag bara haft denna 1 år alltså!

Gör jag inte det skulle jag lätt skänka varenda krona av den kommande lönen till den som kan trolla bort min tinnitus.
Den som gör det kan dessutom få den och försöka sälja den på blocket för att skrämma bort möss och råttor, jag garanterar att den slulle göra mer nytta på så vis, för mig ger den inte annat än huvudvärk.

Sjukt vad en seg dator, en surrande köksfläkt, mammas spotify som spelar skräning musik av typ arvingarna (?) och andra gnälliga kärlekssånger samt tinnitus i kombination kan få en irriterad och på mindre bra humör. Jag själv skulle kunna tro att jag har drabbats av PMS, trots att det inte är den tiden på månaden.

Tur att det är övergående och inte alls så allvarligt som jag inbillar mig.
För det är ju så, överdrivet för att jag ska få gnälla lite.

Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga fredagskväll genom att gå ner i källaren och måla lite.


Allt är bra, i själva verket.
Det tycker då i alla fall jag.
/Nalle Puh


Kommentarer
Postat av: syster

jag packar att köpa din dator om den är till salu, betalar mer än du begär;p



2010-02-20 @ 12:52:26
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0