Favoritfoton från resans gång

Idag lämnade vi Bali, för den lilla ön Lembongan dryga milen utanför Bali. Tror det kan bli underbart.

Kameran har inte användits flitigt alls de senaste dagarna/veckan. Det är helt enkelt inte lika kul att ta med den till stranden som det är att ta med den på vattenfallsutforskning, "bergsbestigning", vackra solnedgångar och andra roliga saker fria från både sand och vatten. Lilla kameran har dock fått följa med överallt, men sen jag har börjat förstå mig på systemkameran bättre och bättre och kan utnyttja den mer och mer för varje dag, så är den lilla vanliga kompaktkameran bara som de där gamla trosorna längst in i garderoben som både är fula och obekväma. Den är som"om-ut-ifall-att-trosor". Totalt värdelös.

Men för att det inte ska bli så färglöst och tråkigt så tänkte jag att jag kan lägga in lite bilder på djur som jag knäppt på i stunder med brist på annat att göra längs resans gång såhär långt.








Och varför inte slänga in två favoritkort tagna i bangkok i väntan på nattåget till Chiang Mai, för vad som känns som väldigt länge sedan.





Kommentarer
Postat av: Annalena

Jag blir glad av att se er så lyckliga,ni är bra på att njuta här och nu och det är inte alla förunnat att kunna göra det.

Carpe diem.



2010-12-12 @ 15:50:22
Postat av: Mamma Carina

Håller med Annalena!

Ni ska verkligen njuta av allt ni är med om!

Detta är ett minne för livet!

Vilka fina bilder ni har fångat!

Det finns säkert många fler!!



Många kramar från Kåge

2010-12-12 @ 18:09:31
Postat av: Mamma Agneta

Oj, vad Ni verkar ha det bra! Jodå, Sandra, mormor o morfar har adressen till eran blogg, o dom är o kollar varenda dag! Dom hälsar så jättemycket, o vill att Ni är rädda om varandra! kram mamma!

2010-12-13 @ 09:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0