Sanur

Vaknade upp av att någon duschar som tusan i rummet bredvid och blir avundsjuk varför dom har ett så bra vattenflöde i sitt duschmunstycke. Efter några minuter då jag vaknat till på riktigt inser jag att det fullständigt öser ner. För dryga timmen sen slutade det, men himlen är fortfarande väldigt vit och inte blå. Och nu när jag vände mig mot poolen så inser jag att det inte alls slutat regna, men det öser då inte ner.
Vi vaknade upp vid 07.30 för att få en heldag på stranden, men det verkar inte bli så mycket av det, men vi får hoppas att det vänder!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fy vad trist. Passa på att fara och se något eller kanske shoppa :P

2010-12-09 @ 10:02:21
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0