Regnperiod

på Bali nu. Inte tänkte jag på att kolla upp det. Jag trodde att det var samtidigt där som i Thailand, men inte det inte. Så vem vet, det slutar kanske med att vi åker tillbaka till Thailand och besöker de där öarna som alla andra.
Just nu är allt inte så kul ska jag erkänna. Saker och ting har inte alls gått våran väg den sista veckan nästan, och upptäckten om allt detta regn gjorde inte saken bättre.
Ikväll är tanken att flyga mot Bangkok. Vi håller tummarna för att det ska gå vägen och att det verkligen är så att vi har flygbiljetter dit.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oj oj oj vad är det som hänt...kan man få veta ngt mer???

En mamma med klump i magen.



kramar

2010-12-05 @ 07:38:26
Postat av: mamma carina

Tur det bara var lite småstrul!

Hoppas nu att flygningen gått bra idag.

Ang Bali så tror jag att vädret är lite lika både i södra Thai o Malaysia o Bali. Oftast så kommer det en redig skur på 1-2 timmar sen kan solen skina igen, varmt är det hela tiden.

Kolla hellre YR:NO ang tyfoner och WWW.WHEATHER.COM ang inställda flyg o väder.

Lite tips från Kalla Kåge -20

2010-12-05 @ 13:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0