Grattis Elin!

Klockan är förvisso 00:03 här, men hemma fyller du ju fortfarande år! Så grattis på födelsedgen min fina vän och arbetskamrat! Hoppas du har haft och fortsätter ha en underbar födelsedag!

Idag vaknade vi upp till regn, men det tog sig. Fast sen blev vi blöta då vi var på stranden, dels då för de gånger vi doppade oss i den varma indiska oceanen, men även för att det började tok tok regna, (såsom det gör här) och vi fick fly till närmsta restaurang.
Som tur var så gick det bra, vi smälte INTE bort, utan mår fortfarande utomordentligt bra!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis Elin! (var ju tvungen, kunde ju inte kommentera hennes inlägg utan att gratta, trots att jag inte känner människan)



Emelie du behöver inte alls ta Hugos kontonr, av många anledningar, jag vet ju att du behöver ALLA pengar du har och sen vet vi ju redan att du har ett gott hjärta så det behövs verkligen inte=) Hoppas ni har det bra! KRAM!

2010-12-10 @ 18:21:46
URL: http://enlitenida.blogspot.com
Postat av: elin

Tack älskade vän! Har haft en toppendag :) hoppas ni har det bra, saknar dig!

2010-12-10 @ 22:07:19
URL: http://elinrundstrom.blogg.se/
Postat av: Farsan Jannne

missade plan och elände men ta det med ro gör ni ju! är det semester så är det! Ha de bäst! Kramar till er

2010-12-11 @ 01:31:04
Postat av: Johanna

Nää hon har ju inte det. iaf inte vad jag vet. men jag tycker att hon ska därför blev hon utmanad haha :P

2010-12-11 @ 16:53:29
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0