Funny long story

om det mesta som gått fel de senaste dygnen finns på ett videoklipp.
Jag hoppas att uppladdningen tar fart under natten så jag hinner lägga upp det imorgon innan vi åker mot flygplatsen här i Bangkok (som vi faktiskt lyckades ta oss till, trots ett litet* missöde) 03:45am imorgon.
Nästa stopp är Bali! Jag vet att ni är avundsjuka, men håll tummarna för oss ändå att det inte kommer regna så förbaskat mycket som väderleksrapporterna just nu talar om för oss att det ska göra. Jag vill att det ska synas klart och tydligt att vi har spenderat de veckor vi har spenderat i södra jäkla asien! Vi vill bli bruna!

*Läs: halvstort









Bilder från tubingen i Vang Vieng. 4 kilometers flytande på floden med stopp vid olika barer/restauranger/attraktioner/aktiviteter längs vägen. En helt underbar dag hade vi.

Kommentarer
Postat av: fadern

Ser ut att vara något i min smak det där, ölen alltså! :-)

Kramar

2010-12-05 @ 20:14:06
Postat av: Emma,Junior,David

Hej Tjejerna!



Ser ut som om ni har det rätt bra iaf. Hoppas dock att ni får njuta av solen snart, det är ju en del av nöjet i resan kan jag tänka mig. Härliga bilder tjejer! Blir en aningen avis när man tänker på er när jag drar/sliter vagnen genom all snö.



Fortsätt blogga, det gillas, mycket! :)



KRAM

2010-12-06 @ 20:04:26
Postat av: stina

Hej Tjejer !

Bali låter inte helt fel i min öron,men vi har nästan sommar här med faktiskt bara -7 :)



Hoppas allt är bra med er,och att ni är rädda om er. Saknar er !



pusspuss

2010-12-07 @ 13:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0