Bali bali bali

2:a natten har pa Bali borjar alldeles strax. 7 timmar fore er ar vi nu.
Precis som alla vi fragat pa vagen tipsade oss om sa borjade vi i Kuta, bara nagra minuter fran flygplatsen.
Vi gillar det dock inte alls som alla andra verkar gora. Men a andra sidan sa festar inte vi, och det ar valdigt mycket det som gor Kuta till vad det ar (sa har jag hort i varje fall).
Sa imorgon kommer vi lamna Kuta, mojligtvis for Nusa Dua.
Har pa Bali ar det inte alls lika gott om hoterll och restauranger med Wi-Fi som det var i Thailand och Laos.
Darfor det varit tyst och farglost under langre tid an vanligt har pa bloggen, men vi kommer forhoppningsvis igen!

Skotta forsiktigt dar hemma sa ska jag dra pa mig ett trippellager av solskydd 50 imorgon + leggings och kavaj, sa jag inte branner mig mer an vad jag har gjort idag!

Kommentarer
Postat av: Mamma Carina

Hej Brudar!!

Vi har det så mysigt i snön! Idag sköt vi en orrtupp, åsså hämta vi in en gran från ditt julgransställe Emelie. Det var så mycket snö som föll av den och rakt ner i Kenneths jacka och hals...gu va mysigt!!

Kramar från oss alla i Holafors

2010-12-07 @ 18:20:31
Postat av: Faster

Vad härligt det är att få läsa om ditt äventyr.

Är bara liiiite avundsjuk för att ni är på Bali även om det är regnperiod. Det är ju rätt varmt ändå...

Ta det lugnt och var rädd om dig.

Kram!

/Therese

2010-12-07 @ 20:22:55
Postat av: Mama Agneta

Vad är väl en regnperiod på Bali, när man kan få skotta vitt tungt j-la pulver hemma, grrrr! Ikväll kommer granen fram på getberget, kanske lite tidigt, men mysigt! Kram till er båda. Sköt om Er!

2010-12-09 @ 06:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0