Ge mig en vecka till!

Igår kväll då jag inte hade mycket alls att göra på jobbet så satte jag mig ner med papper och penna för att planera mina närmsta 11 dygn. Det behövdes kan jag säga, egentligen har jag inte ens tid att skriva detta blogginlägg.

Jag ska:
- Ha tre middagsbjudningar till helgen, planera dom,
skriva ner recepten till punkt och pricka så jag kan ragga (o)frivilliga medhjälpare,
handla ingredienserna och göra efterrätterna
- Handla all mat som går att handla och ha med sig till Norge
och andra nödvändigheter
- Packa klart de väskor jag har påbörjat
och packa resterande väskor till Norge
- Packa ryggsäcken tilll Asien och australien
- Packa flyttlådan som jag ska skicka till NZ
- Och säkert 358 andra småsaker

Och sen såklart jobba helt gaaalet mycket. Hur mycket vill jag inte ens säga.
Känns som att jag jobbar fler timmar än vad jag är ledig dessa 11 dagar, och då är tiden då jag sover inräknad i den lediga tiden, förutom en dag, då jag ska sova på jobbet igen.

Nej, alltså nu har jag förlorat säkert 10-15 minuter av min mycket dyrbara tid.
Jag hoppas, för mitt eget bästa, att jag har tid att skriva i alla fall en gång till innan jag åker.
Annars är det, precis som förra året, www.emelieinorge.blogg.se som ni ska börja hålla koll på istället om cirka 2 veckor. Eller ska jag kanske fortsätta här? Ni får mer än gärna tycka till nu!


Kommentarer
Postat av: Johanna

fortsätt här

2010-08-22 @ 15:08:25
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0