Lanternan eller isträning, svår fråga. Jag tog beach istället!

Blev sugen på att lira lite beach på allvar tidigare idag.
Så jag hörde efter om det inte var någon som hade borta sin partner.
Det var det, Frida och jag rockade! Eller, ja.. det gjorde vi kanske inte,
men vi vann alla (2) matcherna i alla fall!

Jobbigt att köra förbi alla parkerade bilar runt omkring isladan då man vet vad skoj dom har,
men jag tror att det var lika bra att jag inte for på den.
Hade blivit så jobbigt att inse att man inte kommer se en endaste match denna säsong.

Men som med så mycket annat roligt som jag kommer missa, så gör det ingenting.
Det är en hockeysäsong nästa år också!

Nu ska jag försöka leta upp en gräsklippare och klippa gräset (som jag skulle ha gjort för länge sen, jag vet mamma, men det har regnat och det har varit lite tid över till det) och hoppas på att grannarna inte hatar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0