Impulsshopping på hög nivå

Igår kväll tänkte jag: "Skulle typ ändå ha varit bättre att ha en Mini PC än min vanliga laptop. En sån hade rymts bra i ryggsäcken under den kommande resan, då hade jag kunnat uppdatera oftare och dessutom lägga in bilder under resans gång, vilket kan bli lite svårt på internetcafeér o.d. Jag slipper också fundera på om det är värt att skicka min dator till Nya Zeeland, så den finns där då vi kommer dit och stannar i 4 månader, för då hade jag redan haft med mig min eftersom den är så liten."
Idag på väg hem efter jobbet tänkte jag: "Äh, vafan, jag svänger in på solbacken och köper en!"

Sagt och gjort. Nu är jag ägare till lillebror dator också.
Jag är så himla typisk mig själv!
Minusklirr i kassan, men bra känns det ändå!


Kommentarer
Postat av: Erika

Får se det som en investering ;)

2010-09-01 @ 20:41:29
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0