Uppstånden ifrån det döda.

Efter två dygns ren och skär datordöd startade det nu helt plötsligt!
Tack gode gud.
Reparation av denna eller införskaffning av en ny dator var och är absolut inte vad min kassa behöver.

Igår var jag, Sandra och Stina hos Johanna och hade det gemytligt!



Det åts honungsmelon


Det dracks vin


Det åts nötter


Det lyssnades på musik


Det spelades Sequence






Det spelades ruter7






I lördags var samma tjejer på samma plats, då bjöds det på födelsedagsfika!












Kommentarer
Postat av: johanna

fina kort. tack för kvällen det var jätte trevligt

2010-08-12 @ 20:32:31
Postat av: isabelle

Inte alla människor, bara väldigt många.. träffas snart, längesen sist!?!?



och ja, jag såg och tänkte kommentera hur stolt och duktig jag var över dig men hade bråttom så jag hann inte, därför säger jag det nu istället: VILKET HALLELUJAH MOMENT! ;D och..fortsätt i samma stil vettja, typ roligt att kolla på!

2010-08-13 @ 03:01:56
URL: http://bellabullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0