Ett mjölkpaket och två stora smörbyttor

Tummen upp på det!

Hon ringde tillslut upp igen, Kate på Visa Bureau i Nya Zeeland.
Allt gick bra och hon tog pengarna av mig. Efter en och en halv timma från första samtalet somnade jag om igen. Strax därpå började min väckare terrorisera mig och höll på med det i drygt en timme.

Kvällen ska spenderas åt röjning och städning här nere.
Jag har grejer överallt känns det som. Det verkar som att det blir så då man drar fram massa gamla grejer som traderas bort efterhand samtidigt som man packar och planerar inför både Norge i 2-3 månader och en utlandsresa direkt efter hemkomst som ska pågå i 6 månader, minst.


Jag behöver inte säga hur skönt det ska bli att slippa hela hela vintern va? :)





Kommentarer
Postat av: Johanna

Tro det eller ej men jag saknar snön, mörkret och kylan för att kunna sitta inne med tända ljus och en varm kopp te i handen :)

2010-08-17 @ 11:13:27
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ge mig receptet tack :)

2010-08-20 @ 11:36:41
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0