Change is hard

Tredje och sista natten nu. För den här gången. För i sommar. På väldigt länge. Sista natten ever på Pantern? Jag vet lika lite som ni gör. Det känns konstigt. Det här är ju mitt jobb? Att jag ska ta tillvara på all potential som jag har vet jag att jag borde. Om, när och hur dettas ska ske vet jag inte. Det enda jag vet säkert är att jag inte ska bli ekonom, även om jag kanske "borde". Tråkigt. Då är det roligare att baka och pyssla på hela nätterna! Igår blev det frallor. Inatt har jag redan nu hunnit med 2 sorters kakor. (Varför jag gör så mot mig själv har jag frågat mig många gånger. 5:e vägningen imorgon, förhoppningsvis visar det sig vara någonting som jag har gjort rätt i att längta efter i en vecka).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0