Vilken dag!

Medan det jävlats och krånglats för vissa idag,
så är verkar det här vara min turdag!

Har hittat igen inte mindre än tRe saker
som jag inte hade den blekaste om vart dom tagit vägen.

Först hittade jag igen min bankdosa
som jag verkligen trodde hade teleporterat bort sig själv.
Och direkt efter det hittade jag igen min gamla telefon
som jag letade efter som bara den här för någon dag sedan.
Men inte nog med det, när man inte tror sig ska kunna ha mer tur så händer det ofattbara!
Nu hittade jag igen nyckelknippan med apan i,
den som jag har haft borta sen typ i juni i somras!
Alltså den hade jag verkligen gett upp hoppet om.
Var helt säker på att jag aldrig skulle få se den igen.

Därmed har jag trots allt aldrig tappat bort nycklar i hela mitt liv.
Det har varit nära många gånger, men dom kommer alltid tillbaka till mig,
precis som mobiltelefoner gör. Det gillar jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0