Kommer ni ihåg hur det var?

Kommer ni ihåg när man var barn?

Jag kommer ihåg...

...hur mycket intressantare paketen med Barnens hus presentpapper var,
än dom med något tråkigt från typ Ica.
- Därför slår jag alltid in i Barnens hus papper när kusinerna, eller någon annan yngre stjärna ska få present.

...hur kul det var att lägga ut snöklumpar på vägen, i hopp om att bilarna skulle träffa dom.
Jag kommer även ihåg hur tråkigt det var när bilarna vejde för att inte träffa dom.
- Därför siktade jag noga för att vara säker på att jag skulle ta snöklumpen i min vänstersväng som nästan blev alldeles för vid i en korsning i ersmark idag, efter att några pojkar pekat och vinkat och jag gestikulerat tillbaka att jag skulle försöka träffa den. Det var kul då dom sen blev glada :)

Kommer ni ihåg hur det var?

Kommentarer
Postat av: lillasyster

eller som när man fick fika skivade tunnbrödrullar med tannpetare, man orkade fler och det vart tusen gånger roligare:)

2010-04-07 @ 12:09:55
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0