Födelsedagspresent till mig själv

07.30 ringde väckaren.
Från klockan 06.00 har jag vaknat fler gånger
än vad jag har antalet fingrar. Något irriterande!
Första gångerna var jag helt säker på att jag försovit mig,
att alarmet inte ringt.
Tillslut hade jag lärt mig att det inte var så,
men var likt förbanant tvungen att kolla på klockan varenda gång.
Man kan ju tro att jag somnade vid 7-snåret igårkväll,
men jag la huvudet på kudden för ganska precis 3,5 timar sedan,
det är det som är det sjuka.

Nu ska jag i alla fall iväg på fotvård!
Någonting som jag sa att jag skulle unna mig själv direkt efter Norge,
men så blev det inte, trots att mina stackars fötter då hade varit instängda
i ett par stövlar på ett stinkande slakteri i 3 månader.



Sedan blir det att:
* Packa klart inför ikväll
då är det avresa till Sthlm där jag kommer stanna i minst 10 dagar.
* Kanske en tupplur, kommer nog att kännas välbehövlig på ett tag.
* Mat på Tatung med pappa och Denice (istället för tårta på måndag).


Kommentarer
Postat av: lillasyster

jag hade exakt samma problem imorse!



(känns som att jag är stammis på din blogg, komenterar typ varenda inlägg)

2010-04-09 @ 10:07:03
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0