You can't force your love on someone and then just walk away!

Kom tillbaka kameran!
Kameran? Var är du?

Jag har inte hittat den. Kanske för att jag inte har letat särskilt noga. Kanke att jag inte har letat alls.
Minsta lilla minut som jag haft över idag har gått åt till att tvätta. Inte kul, men det är faktiskt någonting som man måste göra när man inte har en morsa som gör det, eller ännu bättre, massor med pengar så man kan köpa nya istället! Att jag inte har kommit på den tanken tidigare.

Blir lite bildlöst här på bloggen tills det att min kamera vågar sig fram igen. Tråkigt, men så är det. Som med tvätt! Det är bara att bita ihop.
Jag kan inte ha råkat glömma den hos någon? Det tro jag inte själv, har inte befunnit mig hos så många den senaste tiden, men det är lika bra att fråga! Jobbigt om jag vänder upp och ner på lägenheten och så ligger den hemma hos någon annan.


Kommentarer
Postat av: Tobias

härligt då :D go mrogon!

2009-05-07 @ 07:13:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: denice

emelie, sökt under sängen? i ngn väska i garderoben? i skrivbordet? i garderoben? ja, jag kan lova dig att om jag kommer så hitar jag den i ett naffs!!



förresten, imorgon klockan 4?:D

2009-05-07 @ 08:46:08
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0