burst in the door and just take me away?

Jag sitter här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Funderar och funderar. Det är fredagkväll, och jag bara sitter här.

Inte en endaste lampa är tänd i hela 4:an.
Det enda jag hör är surret från datorn och det eviga tjutet i öronen,
ibland någon bil som drar förbi på vägen lite längre bort eller en bildörr som smäller igen.

Plötsligt slog det mig. Att klockan är 22.53 och att jag kanske inte skulle bli mobbad om jag gick och la mig nu. Det vore skönt, men som vanligt känner jag inte för att sova.
Det är slöseri med tid.
På kvällen känns det så. På morgonen ser jag inget fel alls i att slå av väckaren och stänga ögonen i ytterligare 2 timmar.



Vad har jag gjort för fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0