Typiskt mig

att ha borta saker och inte ha en aning om var dom kan vara
att jag hittar det jag hade borta och det visar sig att det var ordning och reda på mig trots allt

Kameran låg i min laptopväska, som jag hade tänkt använda på jobbet (eftersom datorn mest står här på bordet), fungerar väldigt bra som det med nämligen. Där hittade jag även USB-minnen och andra viktiga saker!

Jag kommer särkilt ihåg att detta hände en gång med ett viktigt papper för några år sedan. Pappa höll på att gå i taket när jag försiktigt förklarade läget, att jag inte kunde hitta papperet på mitt rum dit jag tagit det någon vecka tidigare. Tillslut kom jag på att kolla i min pärm med lönebesked osv, för så slarvig kan jag bara inte ha varit, och mycket riktigt, där hade jag satt in det, under en egen flik och allt!

Mitt i kaoset är det ordning och reda!

Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

haha eller hur :P

Okej toppen :D

2009-05-07 @ 09:25:44
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0