The end is close

För ett tag sedan drog jag iväg, på säsongens näst sista inomhusträning! Bara imorgon kvar, sedan väntar friheten! :D (Jag älskar volleyboll, men det kan faktiskt bli för mycket av det goda ibland, det har det blivit i år med allsvenskan kan jag lova). Därför ser jag fram emot helt lediga kvällar då man kan göra precis vad man vill och inte behöver planera vardagen lika mycket!

Volleybollbildbomb kommer definitivt senare!
Jag ska bara samla på mig alla bilder först. Så länge får ni njuta av två, inte så noga utvalda, bilder.


Vunnen boll mot RIG Falköping i hemmahallen i Skellefteå.


En av alla de gånger vi gått in på planen, laddade (till synes?) för ett nytt set!

Jag ska typ kolla på TV varenda kväll bara för att jag kan. Det gör jag aldrig nu. Så jag vill ha tips!
Vilket är det bästa TV-programmet på TV just nu?
Ni törs kommentera ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna :)

ballar av stål , de går på måndagar :P

2009-05-14 @ 15:32:01
URL: http://typbeest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0