Jawohl jawohl, ich liebe alcohol, javisst javisst, jag är en alkolist

Blä. Jag har bestämt mig för att inte festa ikväll. Inte imorgon heller. Som det känns nu i alla fall.
Jag har druckit alkhol alldeles för mycket på sista tiden. Så känns det. Så är det. Nej, så är det inte, almanackan avslöjar att jag festade i lördags, den 2 maj, då Linda hade inflyttningsfest, för min del en väldigt lugn festarkväll. Gången före det var den 11 april då jag hade min födelsedagsfest.  Det är faktiskt inte för mycket. Men det räcker gott. Dessutom är alkohol inte nyttigt (jag kan i alla fall få låtsas som att jag bryr mig om det och att det är därför jag inte har taggen).

Jag hade precis tänkt bjuda på lite diverse festbilder, men upptäckte att jag inte har så mycket att visa. Jag måste verkligen bli duktigare på att använda min kamera, vid alla tillfällen!

I afton väntar en middag med lillasyster ute på någon resaurang i staden. Hon har någonting hon vill prata med mig om - så jag är lite nyfiken. Efter det får gudarna avgöra vad som händer!
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0