Jag är odödlig!

Jag menar, jag överlevde ju denna dag!
Fast jag är jävligt trött och känner mig allmänt booring. Men eftersom ingetdera är en sjukdom så har det nog gått över imorgon när jag vaknar :)
På tal om imorgon, jag har hört rykten om att vädret då ska vara lika underbart som idag (så det är därför jag sitter här så jag sover bort hela morgondagen, eller? /pempan). Helt seriöst, det var verkligen sommar i Skellefteå idag. Drog med mig några brukare ut på stan idag när jag jobbade, och gick i T-shirt som i princip alla andra också gjorde! Färden från bilen in till folkparken var skön, fastän klockan var så mycket som 20.00. Efter någon timme kommer jag på att jag glömt jackan i bilen, och jag hade bara kortärmat. Huvva. Tur var att det inte var längre än 52 meter till bilen (ungefär alltså :P). Kallt var det (ganska precis). Det var bra att det var kallt, så jag fattar att det faktiskt inte alls är sommar, var nog trots allt inte helt seriös tidigare. I Trelleborg är det kanske det, men inte här, dessvärre.
Hur i helvete resonerar man när man väljer att bosätta sig här? Inget fel på staden i sig, trivs som fisken i vattnet, men vädret är åt helvete! (Nere i Skåne har dom väl säkert minst 1 månad mer sommar än vad vi har här. Dumt, mycket dumt.)

Om jag ska hinna ta del av det fina vädret imorgon är det bäst att jag lägger mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

om man bor i södra sverige drabbas man av alla influeser tidigare, dessutom har man fästingar där. mer än här iaf. och om danmark skulle kriga mot oss så skulle södra delen dö ut först! så det jag vill komma fram till är att "om man inte vill dö förtidig död så bosätter man sig i norrland!"

2009-05-02 @ 15:46:32
Postat av: Malin-Hockeyfruga

haha ja söder är härligare ;P

2009-05-02 @ 16:24:28
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Viggin

Sv: JAg vet inte hur jag hittade den du hade kommenterat någons blogg och då besökte jag din typ x) haha!

2009-05-03 @ 12:31:30
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0