Idag är en väldigt bra dag!

Läste nyss Sofis mode, bilagan som man kunde köpa tillsammans med aftonbladet igår och i förrgår. Jag blev så himla glad när jag kom till slutet av tidningen. Först var det nästan exakt ett par skor som jag nyss köpt och sedan en blus från Lindex som redan hänger i min garderob. Kanske ändå att jag verkligen kan det här med mode? :)

Igår köpte jag ytterligare två par skor, och idag blev det en skinnjacka! Att trenden med skinnjacka har hållit i sig från mer än ett år tillbaka trodde jag inte. Förra sommaren ville jag köpa en, men så rann tiden iväg och jag tyckte att det skulle kännas onödigt, för snart skulle det vara ute. Men tji fick jag. Batteriet till kameran sitter på laddning, så jag utlovar bilder senare under dagen, håll koll!

Kommentarer
Postat av: Anja

SV; haha jo istermyrliden ligger utanför bureå, som ligger utanför skellefteå som ligger i västerbotten ;)

2009-05-07 @ 19:44:10
URL: http://anjaslillablogg.full.nu
Postat av: Lena

jag har faktiskt varit väldigt sugen på att köpa nån sån bok men det har aldrig blivit av :p Och jag som äter hårdbröd varje dag, hur ska jag klara av det! haha. men ägg älskar jag iaf :D men man får väl fråga sig själv vad som är viktigast :) nu gäller det för mig att välja vilken väg jag vill gå.

2009-05-07 @ 22:02:28
URL: http://sugarcube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0