I'd rather be working for a paycheck than waiting to win the lottery

Händelserik dag.
Vaknade och gjorde mig redo för lite beach på falkan. Jag tycker verkligen inte om att spela beach, särskilt inte på 2.43. Visst kan bara vi tjejer styra en dag och spela på våran höjd? Då blir det nog lite roligare!

Sen hem, snabbdusch och iväg till farmor för middag. Vi åt, åt lite till, drack lite mer sockerdricka, tittade på bingolotto och parlamentet. Sen höll jag typ på att somna i soffan så jag begav mig hem. Söta farmor :)

Nu ska jag sova. Jobb imorgon - jag ska vara duktig!

Sen har jag kommit på att jag är ledig på kvällarna nu. Inga träningar som man måste närvara på. Jag kan nästan inte fatta att det är sant. Gud vad jag ska chilla nu och inte röra mig det minsta i onödan på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: okej då förstår ja, tyvärr blev det aldig någon koja i vårat träd ;)

2009-05-18 @ 12:58:50
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0