grillning och öl

så ser kvällen ut, och det ser vi framemot.
Det kan som inte bli bättre; Grillning, öl, kubb, härliga kamrater och framförallt vädret! Det är på topp!

och sen så är vi sena, en är snart duschad och en kvar att göra det.. gissa när vi skulle vara hos linda? Jo nu, om ca 8 minuter. Det blir tajt, lite för tajt. Haha.

Det löser sig, det gör det alltid.
Sen har svennebanan satt sig på hjärnan, vet inte varför? kanske för att den har världens enklaste melodi som alla kan, och sen för att den är så ful.

Nu måste jag gå och skynda på den lilla sega damen i duschen.

Over and out
/Sally

Detta skrev Sally igår, tyvärr blev det aldrig publiserat av någon anledning. Lite tråkigt.
Grillningnen blev väl inte sådär jättelyckad, kan den bli det på engångsgrillar?
Hann med ganska mycket igår. Inflyttningsfesten var väldans trevlig. Sen gick vi in mot stan. Först blev det Balzac ett tag. Alla kom inte in där, så jag stannade inte så länge utan joinade snart de andra flickorna på Calles, där var det tusan mer drag än på Balzac, det är oftast det nu för tiden. Calles stänger som känt klockan 1, då begav vi oss till Olles. Jag, Linda och Sandra hamnade av någon konstig anledning vid Black Jack bordet och vi ägde det! Resultatet blev en 100%-ig vinst, inte illa pinkat för tre tjejer som inte vet hur man spelar :P

Sandra kom och väckte mig idag, tur var väl det, för vädret var inte alls så dåligt som SMHI sagt att det skulle vara. Vi bestämde oss för att gå ner till stan, så det gjorde vi. Mötte upp Linda och köpte en stor pizza och en stor cola och delade på (colan var det bästa :P). Så vi satte oss i solen och avnjöt det. Sen Ica för inhandling av ännu mer vätska. Vi upptäckte därefter en gräsplätt mitt i stan, numer kallad "plätten", som vi la oss på för att avnjuta solen. Det var en riktig höjdare, så där kommer vi hänga i sommar :P

Nu ska jag röja lite här sen blir det förhoppningsvis bio ikväll med samma tjejer. Går det någon bra tro?

Följ min blogg med Blogglovin förresten!

Kommentarer
Postat av: sally

plätten me like

2009-05-03 @ 18:17:08
Postat av: Viggin

2009-05-03 @ 18:24:03
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/
Postat av: Viggin

Sv:Synd du! men då kommer nog blommorna snart! :D

2009-05-03 @ 18:24:27
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0