Det kom en skur nyss

Precis när jag märkte att den kom så slutade den.
Konstigt.
Idag ser det faktiskt mörkt ut på Skellefteåhimlen jämfört med andra dagar, så det kommer nog en till skur snart.



Under den gångna helgen så hade en kompis Flo Rides låt Right Round på hjärnan hela tiden, både på lördagkvällen och under söndagen. Detta resulterade i att jag fick den på hjärnan. Igår på gymmet gick den på repeat hela tiden och hjälpte mig igenom den sista repen i varje set. Här kommer den, sen hoppas jag att den försvinner ett tag (iaf tills i helgen, då får den återvända om den vill).


Kommentarer
Postat av: amanda - foto & design

haha, tusen tack tjejen! :-) jag lovar att dte ploppar upp ett inlägg om mig och allt därtill snarast! många som frågar. så håll bara utkik :-)



kram!

2009-05-05 @ 16:05:33
URL: http://amandaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0