Det här med LCHF

SKULLE JAG KUNNA SKRIVA EN HEL BOK OM!
Lätt överdrivet såklart.
För jag är ingen författare.
Och jag är en perfektionist.
Det är ingen bra kombination. Det skulle ta en livstid innan den blev klar. Därför har fortfarande inte börjat och har inga planer på att göra det heller.

Jag vill gärna skriva om det ändå. För det är så viktigt att alla får veta sanningen! Sen kommer ni inte att tro mig till en början, eller någon annan förespråkare för den delen. Jag trodde inte heller på vad som sades till mig när jag kom i kontakt med detta första gången. Men för varje dag så sjönk det in, och idag är jag helt övertygad. Ingen kan någonsin lura i mig någonting annat.

För att göra det enkelt så lägger jag in en video med Annika Dahlqvist från programmet "fråga doktorn" som gick för ett tag sedan. Kommentera gärna vad din ställning till LCHF är, eller med din åsikt angående LCHF! Eller om du har någon fråga rörande ämnet, ställ då den, jag lovar att du får svar!



Det kommer mera rörande LCHF inom kort!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Tack :) klart du får! jag vill absolut se hur tavlan blev sen ifall det blir av :)

2009-05-12 @ 10:10:09
URL: http://stephot.blogspot.com
Postat av: Intenso

nice

2009-05-12 @ 13:51:15
URL: http://intenso.blogg.se/
Postat av: Martina D.

ja längesen heheh

2009-05-12 @ 23:54:38
URL: http://mmmartinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0