det finns fortfarande saker jag vill ha

Skor x3
Skinnjacka
Nya fräsha sommartoppar
är saker jag redan burit hem i plast- och papperspåsar.

Ni som verkligen känner mig vet att när jag hittar musik som jag tycker om så köper jag skivan. Jag är en duktig flicka jag. Nu använder jag dessutom spotify istället för att ladda hem musik, vilket är helt lagligt! Har lyssnat på Billie the Vision and the Dancers i ett halvår nu, om det inte är mer, men inte en enda av deras skivor finns med i min samling än så länge. Så högst upp på önskelistan står deras skivor (just i denna sekund, imorgon är det kanske någonting annat)!
Har ni inte lyssnat så gör det! Jag kan nästan inte ens plocka ut några enstaka låtar att tipsa er om (alla är bra på sitt sätt), men jag gör det ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0