jag är ofta i Kåge när detta sker

inte så konstigt när jag haft ett internet som är på A-nivå senaste veckorna, för att inte tala om min dator som har en skruv lös, bokstavligt talat, den är död och går inte starta.
Den går förhoppningsvis rädda, eller datorn bryr jag mig inte så mycket om, bara det jag har på den. Så vi får se. Men som alltid när något går sönder börjar jag titta på nytt. Så när jag fick en liten lucka idag på jobbet kunde jag inte låta bli att slinka in både på expert och elgiganten, men det där är fan en hel djungel, som jag inte tänker försöka överleva i själv.

Pappa ska hjälpa mig med bilen ikväll, fläktremmen är åt skogen :/ Sen var tanken att umgås med Stina ikväll, det var ett bra tag sen sist. Jag hör rykten om bio, så det kanske blir där vi syns.

Igår var en speciell dag, eller inte för mig egentligen, började med LCHF igen, i sällskap med Sally denna gång! Vi var och handlade och Sandra förstod nog att mat är dyrt, särskilt riktig mat. Men då handlade vi inte bara mat till morgondagen, som man så ofta annars gör, dvs en yoghurt och en påse med bröd, utan massa godsaker. Lax i sinne bl.a! Gott :)

nä, dax för maaat, får se om det finns något ätbart i kylen på detta stället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0