HOST

Nu är jag less, det började i lördags, och är inte ett dugg bättre. Riktig hosta är fan värre än allt annat, den väcker en på nätterna och ger sig inte förrän man är helt slut av allt hostande och halsen värker.

Jag orkar inte dra historien om vad vi gjorde i Egypten känner jag. Konferens varje dag, sen det man brukar göra när man är utomlands i Egypten, minus åka kamel och titta på pyramiderna, de två typ måstegrejerna :(
Helt klart roligast på hela resan var bussfärden tillbaka till flygplatsen. Reseledaren pratade väldigt udda, så udda att säkert 90% av alla i bussen låg dubbelvikta och skrattade. Chefen filmade det så jag hoppas han lägger ut det någonstans, då ska ni få se det in action! :D



However - imorgon fyller min lillasyster år. 18 år. Det är skumt. Jag är ju 18 år!? Hur gick tiden så fort?
Ännu fortare lär det gå innan man själv fyller år och tonåren är som bortblåst. Men det ska väl gå att leva med det med?

Vädret ser alldeles underbart ut där ute. Synd bara att jag hatar vintern.

Hungrig är jag. Men det finns inget att äta, eller det gör det väl men jag orkar inte (konstigt, varför skrev jag så? Det blir kul snart, så det får stå kvar). Igår åt jag stekt grillkorv och potatismos, haha, exotiskt va?! Men då blev jag då alldeles för mätt, hade ont i magen i flera timmar, så det är jag inte alls sugen på idag. Nu kommer det roliga, jag har bröd under bakduk på den andra jäsningen nu, så dom ska snart in i ugnen. Jag orkar inte laga mat, men jag orkar baka bröd?

Kommentarer
Postat av: linda

eyyyy, varför är typ reseledarn freeschhh?

2009-03-23 @ 23:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0