En liten uppdatering kanske?

Sitter pa hotellet som ar ungefar lika stort som skelleftea centrum, typ :P Vi kom som fram till det jag och Hanna. Fran entren ner till stranden ar det iaf som fran KaffeIn till E-fyran (kanske nagon meter mindre). Grymt stort ar det iaf. Solandet har det inte blivit sa mycket av, sa ni behover inte vara oroliga, eller jag behover snarare inte vara orolig for att ni inte ska vilja traffas nar vi kommer hem. Vi har konferens varje kvall 17.30 i 2,5 timmar, efter det ar det middag. Sa det ar inte bara chilledill for min del.
Hittills har vi inte gjort sa himla mycket spannande. Men imorgon hander det grejer! Vackaren star pa 03.30. Helt galet. Vi ska till Luxor och titta pa Konungarnas grav bla, eller vad det nu heter. Att jag har missat nagot pa historielektionerna verkar vara ett faktum. 4 timmar tar det till Luxor harifran Hurghada, far verkligen hoppas att det ar vart det. Pa fredag blir det en klassiker, dagen ska spenderas pa en bat, med bad, sol och snorkling. Sen ar det lordag och dags for att checka ut.

Kan inte skriva mer nu. Hores :P

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Fy fan... Jag vill oxå se konungarnas grav :p Även om det sägs vara värsta turistfällan... Få nöjja mig med 3 dagar i London denna helg ;)

2009-03-12 @ 08:34:25
Postat av: Pempan

Hela Egypten ar varsta turistfallan :P Nu gick vi inte in i Tutankamons grav, det kostar extra, som med sa mycket annat..

Det ar inte helt fel det heller, vad ska du gora dar?

2009-03-12 @ 22:06:54
URL: http://pempans.blogg.se/
Postat av: stajna

du lär ändå vara brunare än vad jag är när du kommer hem =) är ändå avundsjuk ! hoppas ni har det kanoners=), pusspuss

2009-03-12 @ 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0