Pepp3

Helt sudden blev jag typ nervös.
Jag har fortfarande inte packat klart,
och jag börjar jobba 07.00 imorgon bitti och slutar 14.00
och som känt så åker vi på stört då, jag och lilltjompan.
Vilket betyder att jag måste ha allting klart ungefär nu.
Trött är jag också, gårkvällen, som spenderades på travet
var minst sagt tuff, mycket dumt av mig
för just nu så är jag inte det minsta sugen på en endaste droppe alkohol
tur att jag kommer att ändra åsikt om det!

Till Peace and Love ska jag ta med mig en dagbok
så jag kan skriva ner allt som händer,
förhoppningsvis är det någonting som kan överföras till bloggen
när vi kommit hem igen.

Nu ska jag fortsätta packa och lyssna på riktigt bra musik! :)






Kommentarer
Postat av: J

Fyfan vad avis jag är!! :) Ni får ha så roligt! Glöm inte disken btw ;)

2009-06-22 @ 00:18:53
URL: http://joannejonsson.blogg.se/
Postat av: denice

vad händer egentligen, med uppdateringen?

2009-07-06 @ 22:36:38
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0