Pepp2

I tisdags tänkte jag att imorgon måste jag fan börja packa.
Igår tänkte jag att imorgon måste jag fan börja packa.
Idag tänker jag att imorgon MÅSTE jag fan börja packa.

Jag har ju söndag på mig också, och lördagkväll efter jobbet
men det vore så skönt att ha nästan allt klart när jag går av mitt pass 14 på måndag
och jag och Martina styr kosan mot Borlänge och PEACE & LOVE!

Någonstans har jag faktiskt kommit dock!
Jag har själv styrt upp mina naglar eftersom jag inte fått tag på nagelterapeuten
och
jag och Martina var på systemet idag och köpte två kartor öl var
det var massor med annat folk där också, och dom måste ju ha trott att vi langade
men nej, vi handlade inte till midsommarafton som de själva gjorde,
utan till PEACE & LOVE!

Har jag nämnt att detta ska bli den bästa sommaren i mitt liv? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0