Pepp1

Som planerat så tog vi oss 25 mil norrut igår.
Med oss hem hade vi minst lika många liter sprit!
Alltid lika härligt med ett välfyllt spritförråd kan jag lova.

På vägen till Kåge höll jag tummarna.
Ibland är min far lite korkad och slänger saker som är funktionsdugliga,
men som man inte använder så ofta.
Jag letade och letade, men fann ingenting.
Då kom min mor tillbaka från en promenad med hunden
och började svära lite lätt, över far min.
Efter ett samtal till honom så återfanns Trangia-köket slutligen!

Så nu är drickan och Trangiat kirrat!
Kvar att packa och ordna innan måndag är ...allting annat,
vilket varken jag eller Martina har någon större koll på vad det är.


Vi siktar väl på att se ut ungefär såhär på söndagen då vi ska åka hem.
För det betyder att vi haft det förjävla kul! :D

Kommentarer
Postat av: martajnah

haha, fett bra detta kommer bli :D:D

2009-06-16 @ 15:21:03
URL: http://martajnah.blogg.se/
Postat av: Sally

och jag tänkte på en sak idag, vad längesen det var jag såg dig.

2009-06-16 @ 23:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0