Jag visste inte att man kunde sova så mycket!

Igår kom vi hem efter att ha spenderat ett dygn i Byske. Jag var så trött och gick runt ett tag i lägenheten för att hålla mig vaken. Tillslut gav jag upp och la mig ner i sängen. Efter någon timme vaknade jag, blöt i svett, för kläderna hade jag inte orkat ta av mig och täcket hade jag självklart krypit in under. Åtgärdade problemet och somnade snabbt om igen. Kvart i två vaknade jag igen, hade då alltså sovit drygt 9 timmar, och det var ytterligare cirkus 6 timmar innan väckaren skulle ringa. Skönt tänkte jag och la mig ner igen. När väckaren då ringde så kan man ju tro att jag hoppade upp ur sängen, men icket, jag ställde om den att ringa 30 minuter senare.

Nu på morgonen har tandreglerningen fått besök av mig, gud vad jag har saknat det stället! Okej, det var en liten lögn. Det är skönt att slippa hänga där så ofta nu för tiden.

Idag ska vi bege oss 25 mil norrut, Joanne ska bara få sova lite mer innan vi far, hon har jobbat natt. Det är nästan så att jag funderar på att lägga mig ett tag tills hon kliver upp. Har man sovit för mycket då?

Nej, nu ska jag uträtta lite ärenden innan det är dags att åka! Lämna in mobilen bland annat. Jag har typ råkat förstöra den :(

Värt inlägg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0