Idag tar dom studenten

Det var inte för exakt ett år sedan jag tog studenten, det var det förra veckan.
Tosdag den 5 juni 2008. Den dagen skulle jag inte ha något emot att göra om.

Men nu blickar vi framåt istället tycker jag!
Först och främst är det Byske beach! Jag jobbar till 12 på lördag, men sen kommer jag och sluter upp mig med alla och hoppar in i ett lag och spelar lite. Sen blir det i vanlig ordning lite festligehter på kvällen :) Dagen efter är det 2-manna som ska genomföras tillsammans med Martina. Om ni känner Martina så vet ni att hon i princip inte kliver upp ur sängen efter en kväll med öl, så jag har inga större förväntningar på oss :P

Sen har jag då fixat så jag är ledig nästa helg, och Martina har kirrat biljett. Då bär av till PEACE AND LOVE!
Och vi är så jäkla taggade jag och Martina!

Kommentarer
Postat av: martajnah

hahaha :D äsch, jag ska försöka ta mig i kragen alltså..!!

och ja, TAGGEN :D hihihihi

2009-06-11 @ 14:26:41
URL: http://martajnah.blogg.se/
Postat av: argbigga

tokfaan har försökt få tag i dej nu ett bra tag! vunnit på tradera och problem med din jävla dator jävel(tradera är dock omhändertaget nu, men inte datorn så det får du hjälpa mig med senare) och du som säger att Jag inte hör min telefon.

2009-06-12 @ 17:01:31
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0