Förresten

jag har varit extremt dålig på det här med att uppdatera,
mest förlåt till mig själv
för det kommer bli så kul att läsa sen när man blivit grå,
så det är bäst att skriva så att man har någonting att läsa.

Läste snabbt igenom inläggen från den senaste månaden
och upptäckte att jag typ inte ens har nämnt att jag ska till Peace and love.
So, this is the story!

Det hela började med att vi (Martina, Joanne och jag)
bestämde oss för att vi ska dra till Hultan
trots att jag inte var ledig då,
men jag beslöt mig för att det skulle jag lyckas byta bort.
Sedan kommer Joanne och Martina på att dom vill fara på P&L också
jag insåg dock att jag inte kunde byta det också,
för jag jobbade typ hela den veckan och helgen.
Så i någon timme sådär så är jag inställd på att dom ska fara
medan jag kommer vara hemma och jobba.
Sedan kollar jag på vilka artister som ska dit,
inte alls i klass med Hultsfred, men ändå, grymt!
Någon minut senare har jag bestämt att jag ska fan också med!

Och så blev det alltså! :)
Jag jobbar med underbara vikarier i sommar!
Först bytte jag bort lördagen, men sen insåg jag och Martina att
vi vill åka tidigare än onsdag klockan 17 från skelet,
så då bad jag på mina knän och dessa underbaringar på jobbet
ställde upp och bytte ännu mer pass med mig under sommaren.
Dessvärre tog biljetterna med camping slut inte så långt efter detta
men Martina styrde och fixade fram!
Innan hon fixat den 3:e så bestämmer sig Joanne för att inte följa,
tråkigt, men mest för henne, det slår jag vad om!

Ja, det var väl det :)

Boring inlägg, men som sagt, mest för mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0