Åh ÅNGEST!

Jag vet inte varför, men jag har i smyg
börjat kolla mer och mer på Hultfredsfestivalens hemsida.
Och jag får sån ångest när jag kollar historiken och ser
hur sjukt bra band jag har missat alla de år
som jag inte ens har tänkt tanken på att fara dit!
Ane Brun, Billie the Vision and the Dancers, Alter Bridge,
Tingsek, Dead by April
har jag missat, och det sörjer jag djupt
Säkert!, Laleh, Sophie Zelmani är sånna som också har spelat,
men det är inte lika jobbigt eftersom jag redan har sett dom :)
Sen är det massa andra som också har spelat tidigare år som
jag mer än gärna hade sett, men dom ska jag se i år,
antinget på Peace and Love eller hultan, så det gör ingenting!

Nu kommer ju jag att fara på dessa festivaler varje år när jag vet
hur mycket bra artister det faktiskt är som spelar!

VEM HÄNGER PÅ MIG NÄSTA ÅR? :D

Kommentarer
Postat av: martajnah

JAG :D

2009-06-19 @ 21:33:57
URL: http://martajnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0