Årsdag

Det finns årsdagar som firas. Det finns årsdagar som det gråts på. Det finns årsdagar då tankar ägnas.
Sen finns det tydligen årsdagar precis som denna också.

Jag har haft betydligt roligare detta år än vad jag trodde att jag skulle ha.
Men fråga mig inte vad det är som har varit så roligt.
För när jag tänker efter har jag inte åstadkommit särskilt mycket alls.
Sen tänker jag efter igen och konstaterar verkligen att det har gått så himla fort och jag kan bara inte förstå vad jag har gjort med tiden.
Sen tänker jag lite till och kommer fram till att det var bättre förr.
Fast sen tänker jag en sista gång och inser att jag visst har haft kul. Jag har träffat så mycket nya människor, lärt känna mina vänner mycket bättre, satt mina fötter i massor av nya städer och annat sånt där kul som jag nog kanske inte hade gjort annars! :)

Jag tror att lika gott som våra år gjorde mig, minst lika gott har detta år gjort mig, och det är jag så himla glad över! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0