Torsdag, fredag, sen är jag gone igen

Gud vad veckorna går fort nu!
Är det för att jag inte hinner känna att det är helg med allt detta volleybollspelande?
Eller är det för att jag gör så mycket på veckodagarna?
Eller så är det bara såhär det är, tiden går helt enkelt alldeles för fort.

För er som bryr er så går det bra att hålla sig till LCHF, har upptäckt tonfiskens magi! Läs mer här.

I tankarna just nu:
  • Helgens matcher - vilka ska spela, kommer det att bli kul och kommer det att funka med min kost?
  • Det jag missar här hemma - mina vänner ska ha kul tillsammans och vingligt gå ut och träffa folk på fredag, medan jag vinglar omkring på ett tåg.
  • Min stackars pappa - ska åka 03.30 hemmifrån på fredag för att titta på bilen i Vilhelmina som jag förhoppningsvis ska köpa (önskade att det var någon annan, den är så ful nämligen, en gammal audi 100, blä, men den var billig, går bra, har nya fina vinterdäck och mp3-stereo, så det fick helt enkelt bli den).
  • Kolhydrater - bara för att det går bra att undvika dom, betyder inte det att jag inte dagdrömmer om dom :(
  • Thailand med vänner vs Egyten med folk jag inte känner - Fortfarande är jag avis på Sandra som ska åka iväg och kommer ha det underbart skönt. Men jag borde inte få vara avundsjuk, eftersom jag inte ens behöver betala för min resa, bara fickpengarna, och då är maten och ölen borträknad eftersom vi kommer att ha all inclusive. Borde verkligen peppa inför det istället!
Nu ska jag väl börja röra mig mot sängen.
Klockan är mer än vad jag trodde att den var, mer än den känns att vara.
Det suger. Men jag har bara mig själv att skylla, det är inte direkt klockans fel att den tickar, fast jag önskar att det vore så.

Kommentarer
Postat av: Sara

När ska du/ni åka :)?

2009-01-24 @ 19:28:10
URL: http://swipt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0