Snurrigt

Ja, det är verkligen mycket som snurrar runt i mitt huvud.
Bokstavligt och bildligt talat.
Många tankar och funderingar, många beslut som måste tas, ett fattigt vätskeintag under dagen resulterade i en yr Emelie på träningen (det var alltså bildligt talat, men det är inte det som är dilemmat i detta).

På fredag har jag ett bokat möte med banken, igen.
Jag måste köpa en bil!
Detta är en av de grejer som snurrar i mitt huvud.
Ska jag köpa en skruttig eller ska jag låna lite pengar och köpa en ordentligare?
Fast vi snackar ju inte ordentlig på riktigt,
bara en som håller några år och som man inte behöver oroa sig för om den kommer gå igenom besiktningen)
Jag behöver nämligen en bil, n
ej jag till och med måste ha en om jag ska kunna fortsätta med det jobb jag har.

På tal om det jobbet:
1 veckas betald semester till Egypten i mars!!
Höhö, slå det ni :P
Nu ska jag bara börja gruva mig för att jag ska åka iväg med 50 andra som jag inte ens vet namnet på,
men hur som helst: LÄTT VÄRT! :)

Tanken på utlandet förde mina tankar, inte så konstigt nog, vidare inom området.
Nu drar Linda snart till Norge. Sandra funderar på att fara igen efter sommaren.
Jag vill utomlands på riktigt, alltså typ flytta utomlands.
Åka runt, se världen, ni vet :)
För detta måste ske ganska snart, medan man kan, för någon dag träffar man nån jävel som man blir kär i, och då är man fast, tvättandes denne persons kläder och lagar mat till densamme, och kanske även att det finns någon annan liten krabat med liknande DNA som en själv med i bilden.
Då är det ju inte sådär jätteschysst att bara sticka.

Vi får väl se om jag kommer fram till någonting vettigt.

Kommentarer
Postat av: Ida =)

Hej! Ne jag kan liksom inte jobba eftersom att jag har Elsa. Men den som spar han har!

Lycka till med bilen =)

2009-01-15 @ 13:22:57
URL: http://ungtvabarnsmamma.blogg.se/
Postat av: Ida

Ne vi hade jätte tur och fick det mesta. Det ända vi har köpt är barnvagnen och små saker. Sen så får Oskar bra betalt så pengar det har vi så vi klarar oss =)

2009-01-15 @ 16:50:37
URL: http://ungtvabarnsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0