Sandra

Alltid lika trevligt att umgås med henne :)
Hon sov hos mig igår och ikväll såg vi en film hos henne, Mozart and the Whale, som på svenska heter crazy in love, det är lite konstigt. Den var iaf söt!

Jag är så avundsjuk på Sandra som ska åka till Thailand om drygt en vecka.
Fastän jag precis som henne, inte har förstått att hon ska åka.

Vinst idag mot Tierp, 3-0, grymt :)
Match imorgon mot Jomala (Åland) i Campushallen 11.00.

Nu ska jag släcka och krypa ner, frukost imorgon med laget på Statt klockan 8.
Hoppas dom fortfarande serverar äggröra och sånt, annars kommer jag att vara aningens hungrig imorgon!

Festa lugnt och sleep tight :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha jo, jag menar det. Men vi få ha mer såna kvällar, lagfest också ! :)

Hm,populär? Nä jag vet inte..får alltid slut an någon anledning :P

2009-01-18 @ 09:49:47
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Isabelle

kom aldrig min komme?

2009-01-18 @ 10:17:50
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Anonym

fattar inte riktigt där..haha men nån slags lagfest, eller JAHA nu fatta jag. Men bland-lag-fest eller nåt kanske hehe:)

2009-01-18 @ 17:20:28
Postat av: tomorrow i leave

tack för i fredags hjärtat!

2009-01-19 @ 18:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0