Nu är hon klar, min syster!

För idag iaf, kommer ju tvinga henne att fixa mer sen :P Tack :)
Jag har gjort en macka med prickig korv som hon ska få som tack någon dag :) Näää, kanske något lite roligare? Det får bli en överraskning!





Jag måste även hitta på något riktigt finurligt och roligt till min käre far som för det första lånat ut sin bil till mig i över en månad nu, för det andra for till vilhelmina och  tittade på, besiktade och körde hem min bil, för det tredje städade ur den och för det fjärde beställt diverse grejer som behövde bytas ut och också bytt ut dom. Jag funderar på att ge honom en kväll på ladan med mat, match, öl och skjuts hem. Något annat tips, någon?

Kommentarer
Postat av: linda springsteen

men duu det blev ju snajjsigt där, denice lyckades!

inte med lite crazy pics nu ba!



2009-01-29 @ 00:56:49
Postat av: linda springsteen

men du det blev ju snajjsigt, denice lyckades!

inte med lite crazypics bara!

2009-01-29 @ 00:57:38
Postat av: lillasyster

du måste förbättra dig på bild fronten hörru =)

2009-01-29 @ 07:19:17
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0