Längtar till imorgon

då kommer min syster hit och ska hjälpa mig med saker (läs: designa bloggar) som jag är lite utvecklings på som ni säkert förstår av min very booooring looking blogg :P
Det är i själva verket inte det jag längtar till, att få en aaaningens fräsigare blogg, nej det är det faktum att jag kommer lägga mig betydligt tidigare än vad jag brukar, eftersom hon alltid lägger sig tidigare än mig.
Tvätten gick det väl sådär med. Orkade inte ta tag i skiten så fort, så jag hann bara tvätta två maskiner innan strömmen stängdes av 22.00. Men jag har bokat tvättstugan imorgon på morgonen också och har laddat dom så det bara är att gå ner och slå på klockan 07 jävla fucking 00, sen upp och duscha och förhoppningsvis även hinna med att hänga helvetet innan arbete ropar. Guuud vad roligt jag tycker det är att tvätta på min träningsfria kväll :(
Tur (i oturen såklart!) att AIK förlorade ikväll, annars hade jag ångrat mig så hemskandes :P Men nästa match får dom mer än gärna vinna, för då ska jag inte tvätta! :)

Så, kort och gott - looking forward to tomorrow :)
NU - GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: hihihihihihihihi

jaaaaaaaa tacka vet jag pempan hihihihi

2009-01-28 @ 16:24:54
Postat av: lillasyster

blir klockan 8 bra?













noot =)

2009-01-28 @ 18:56:50
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0