Jag målar ditt öga, så målar du mitt

Tessan kom hit. Vi hade inte så mycket att göra, så vi började "bolla" med en kork. Ganska länge gjorde vi det dessutom. Tills någon (läs Tessan) fick den geniala idén att vi skulle sminka varandra. Det blev så att vi sminkade ett öga var på varandra. Fint :P Sen råkade vi dra ner till Calles. Där var det drag, Benny och Emil spelade, känner mig som värsta stalkern :P Kvällen avslutades på Olles med en tredje ÖL (jag tycker inte ens om öl! tufft va? :P Alla borde vara stolta över mig). Justja, höll på glömma att vi även besökte Max, tack Patrik :)

Jag köpte en kamera idag! :O Dessutom använde jag den, typ ännu mer utropstecken över det.
 

Kommentarer
Postat av: martajnah

HIHIHIHI va kul det var :D

2009-01-03 @ 03:17:05
URL: http://martajnah.blogg.se/
Postat av: lillasyster

jag lovar och svär att du köpt den kameran jag vill ha, bara för att retas =(

2009-01-03 @ 13:06:09
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0