Ingen träning ikväll

Det känns konstigt. Men istället ska vi träffas hos tränaren, kika på lite videofrekvenser från matcher vi spelat och analysera det osv.

Imorgon blir det fest här på läkarvägen! KUL :D Har som sagt bara SM-kval på söndag, så man måste ju passa på att festa när man kan! ;) Alexandra kommer ner från Luleå, henne har jag inte sett sedan studenten, så det ska bli kul att träffa henne! Sen tycker jag att någon annan Luleåbo kan ta och pallra sig hit också :P

Nu hinner jag inte skriva något mer! Tur det, för jag hade inget mer intressant att säga XD

Och ja, ska försöka styra upp det här med bilder kära lillasyster!

Kommentarer
Postat av: ISAbelle

höhöhö det är fördelen med att spela inte i ert lag, jag kan feesta ooofta :D:D

2009-01-31 @ 09:31:38
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0