If I fall, will you pick me up?

Inatt fick jag sova gott, trots att det blev en väldigt kort natt.
Men jag vaknade då inte av att dom höll på att spela in Saw 6 utanför mitt fönster som jag gjorde igår då dom sågade ner massa träd längs läkarvägen.
Jag är hungrig!! Men vet inte vad jag ska hitta på att äta.
LCHF tänket kan inte lämna hjärnan och jag vill börja om varje dag.
Men jag orkar inte helt enkelt. Jag orkar inte ens laga vanlig mat.

Träning snart. Är inte så peppad som jag borde vara, som man ska vara.
Känner mig lika seg som slemmet i halsen. Haha, usch!

Dagens låt
(? som jag inte alls brukar köra med, men hur som helst!)
är den av Martina nyfunna Hello Saferidelåten, The Quiz.
Enjoy!





Tråkigt inlägg, tråkig dag.
Ni får ursäkta röran, det är som om en ombyggnation pågår i mitt huvud.


Kommentarer
Postat av: lilla syster

oh, najs emps, du lyckades =)

2009-01-17 @ 13:28:54
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

förbannat särskrivning igen, eller? ;O

2009-01-17 @ 13:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0