Kåge

Nu ska jag ge mig iväg. Min mamma är stressad som få, för att jag råkade säga att jag inte har packat väskan inför helgen än. Så det är nog bäst att jag åker hem och gör det innan hon får en hjärtinfarkt.
Avfärd från KFUM stationsgatan 17.00 mot Kallax flygplats, jag kör, så håll i hatten och digga musiken ;)

Jag är förkyld nu förresten, min lösning på det är inte dekokter och vitaminer till tusen. Jag låtsas helt enkelt inte om det. Får se hur länge den lösningen håller.

Tänkte vara generös och bjuda på en apgammal bild som jag hittade.
Jag <3 Toaväggen!

Och en till bara för att jag har så alldeles överflödigt mycket tid på mig till det här nu, not :P
Hatar att jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0